NewsAgent Romania

STIRI VERIFICATE

germania-a-scos-din-grila-postul-russia-today,-vazut-ca-un-instrument-de-propaganda-al-moscovei

Germania a scos din grilă postul Russia Today, văzut ca un instrument de propagandă al Moscovei

Ambasadorul Rusiei la Berlin, Serghei Neceaev, a promis că Moscova va răspunde la anunţul privind restricţiile asupra canalului de ştiri Russia Today în limba germană (RT DE), transmite duminică dpa.

„Va exista cu siguranţă o reacţie dinspre partea rusă. Nu sunt Oracolul din Delphi, dar există diferite posibilităţi. Sunt atât de mulţi jurnalişti germani în Rusia”, a spus diplomatul rus.

Toţi aceşti jurnalişti se simt confortabil în peisajul media din Rusia, a adăugat el. „Şi nu dorim niciun conflict. Vrem doar ca staţia noastră din Germania să aibă aceleaşi drepturi şi oportunităţi şi să poată lucra în pace”, a precizat Neceaev.

Germania a suspendat în 22 decembrie difuzarea prin satelit a canalului de ştiri Russia Today în limba germană, în absenţa unei licenţe valide.

Postul Russia Today are sediul la Moscova şi dispune de o licenţă sârbă pentru transmisia prin cablu şi prin satelit, licenţă care, potrivit RT, îi permite să fie difuzat în Germania conform legislaţiei europene.

Berlinul consideră însă că licenţa sârbă este insuficientă întrucât RT DE „’este în limba germană şi se adresează pieţei germane”.



RT, considerat un instrument de propagandă al Kremlinului în străinătate, începuse să emită în limba germană la data de 16 decembrie.

În aceeaşi zi, YouTube a suspendat contul în germană al Russia Today pentru încălcări ale condiţiilor sale de utilizare, considerând că postul încalcă directivele sale în materie de luptă contra dezinformării pe tema COVID-19.

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇

Articolele zilei pe spotmedia.ro